maanantai 2. kesäkuuta 2014

Väripaletissa pastellia


Äitienpäivälahjaksi saadut karkinvihreät Repettot pääsivät heti samana päivänä jalkaan lähtiessämme pienelle kävelylle Seinen rantaan ja äitienpäivälounaalle. Olin päässäni ajatellut ensimmäisen äitienpäiväni tietynlaiseksi, ja onneksi sääherra oli tässä kanssani samaa mieltä ja saimme viettää ihanan lounaan aurinkoisella terassilla. Myös rakas poikani ajoitti päiväunensa juurikin tuon lounaan kohdalle, joten saimme nautiskella ruuasta kaikessa rauhassa pienokaisen vedellessä sikeitä vaunuissa.



En olisi varmastikaan itse tullut ajatelleeksi hankkia Repettoja tuollaisessa pastellin vihreässä sävyssä, mutta onhan ne suloiset! Etekin puettuna yhdessä hailakan sinisten farkkulegginsien, sinisen ja vihreän sävyissä hohtavan laukun ja vaaleanpunaisten huulien kanssa kokonaisuus on mielestäni ihanan hempeän pastellinen.



Tuon kameleonttilaukun olen hankkinut muutama kuukausi sitten &other Storiesilta, ja se on niin lemppari. Täältä Pariisin liikkeestä ne menivät alta aika yksikön, tosin minä tilasin omani  netistä jo ennen kuin se edes ehti kauppoihin. Tiedä sitten onko se tuo metallinhohto mikä tätä harakkaa miellyttää vai mikä, mutta jokin tässä laukussa minua viehättää. Viittamainen yläosa on viime kesän alennusmyyntilöyty Majelta. Fiilistelin kyseistä mallistoa jo tässä jutussa, joten olin melko onnekas bongatessani kyseisen vaatekappaleen -50% rekistä...

Viitta: Maje / Farkkulegginssit: Pieces / Laukku: &other Stories / Ballerinat: Repetto / Aurinkolasit: Spektre

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Ihana kuulla teistä siellä ruudun toisella puolellakin! <3